برگزاری آزمون آمادگی تور انتخابی نخستین طرح ملی "دوچرخه سواران گردشگر"
دوشنبه 26 تیر 1391 بازدید: 2870

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)- دکتر عباس نامجو سرپرست مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران از برگزاری آزمون آمادگی جسمانی و تست جاده تور انتخابی نخستین طرح ملی دانشجویی "دوچرخه سواران گردشگر" خبر داد و گفت: فراخوان طرح "دوچرخه سواران گردشگر" با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری در میان دانشجویان کشور و برقراری پیوند دانشجویان با فرهنگ مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا آغاز شد. از این رو نخستین آزمون آمادگی جسمانی و تست جاده تور انتخابی دانشجویان شرکت کننده در دو مرحله به ترتیب در مجموعه ورزشی دانشگاه علم و صنعت ایران و مسیرهای اطراف مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی در این باره گفت: در این آزمونها طی ارزیابی مقدماتی و پیشرفته، تست بدنی و پزشکی تعدادی از دانشجویان با کسب امتیاز لازم به عضویت تیم گردشگران دوچرخه سوار درآمدند.

وی با اشاره به اینکه تور "دوچرخه سواران گردشگر" به دو شکل درون مرزی و برون مرزی برگزار خواهد شد افزود: دوچرخه سواران در مرحله درون مرزی مسیر دور ایران و در مرحله برون مرزی مسیر آسیای میانه از تهران تا مقصد آلماتی در جمهوری قزاقستان را رکاب خواهند زد.

دبیر نخستین طرح ملی "دوچرخه سوران گردشگر" در تشریح اهداف این طرح گفت: هدف اصلی سفر تیم "گردشگران دوچرخه سوار" اعلام صلح و دوستی مردم ایران با ملتهای جهان، معرفی کشور ایران به عنوان مهد آثار تاریخی و سرزمین جاذبه های گردشگری و نیز حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع طبیعی و همچنین برقراری پیوند فرهنگی دانشجویان ایرانی با مردم جای جای ایران بزرگ و سایر نقاط دنیا می باشد.

 

مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi